Eğitim Bilgileri

Yazılım mühendisliği, bilgisayar sistemleri yazılım ve uygulama yazılımlarının geliştirilmesini ve oluşturulmasını içeren bir bilgisayar bilimi dalıdır. Yazılım Mühendisliği, Bilgisayar sistemleri programları, uygulama yazılımları, web tarayıcıları, veritabanı programları, mobil yazılımları ve işletim sistemleri içeren kullanıcı odaklı programlardan oluşmaktadır. Yazılım mühendisleri programlama dilleri, yazılım geliştirme ve bilgisayar işletim sistemleri hakkında kapsamlı bilgiye sahip olmaktadır.

Bir yazılım mühendisi, bilgisayar yazılımı tasarlamak ve geliştirmek için matematiksel analiz ve bilgisayar bilimi ilkelerini uygulamaktadırlar. Yazılım mühendisleri çok rağbet görmektir. Bilgisayar yazılım mühendisleri neredeyse her sektörde iş bulabilirler. Yüksek performanslı bilgisayar yazılım mühendislerine olan talep artmaya devam etmektedir.

Sizlerde gelişen dünyada gelişen IT sektöründe yerinizi alıp uzmanlık/eğitmenlik derecesinde bilgi ve beceriye sahip olmak için eğitimimize dahil olun sıfırdan başlayarak meslek edinin

Bilişim teknolojileri yazılımı tasarlama ve geliştirme konusunda temel ve ileri seviyede bilgi sahibi olabilirler. Bu kurs ile öğrendiklerini yaşantılarına uyarlayabilir. İş olanakları olarak yazılım mühendisleri neredeyse her sektörde iş bulabilirler.

Yazılım Mühendisi olabilmek, bu alanda yetkin sayılabilmek, Yazılım Mühendisliği konusunda uzmanlaşmak isteyen ve bu alana ilgi duyan herkesi kapsamaktadır.

Problem ve Algoritma
1. Problem
2. Problem Türleri
3. Problem Çözme Aşamaları
4. Problem Çözme Araçları ve Teknikleri
5. Algoritma
Veritabanı Yönetim Sistemileri
6. Veritabanı Tipleri
7. Temel Veritabanı Kavramları
8. Veritabanı Yönetim Sistemi
Yapay Zeka Teknikleri
9. Zekâ ve Yapay Zekâ
10. Bilgilerin Modellenmesi
11. Yüklem Mantığı
12. Mantıksal Programlama
13. Doğal Dil İşleme
14. Bulanık Mantık
15. Uzman Sistemler
16. Yapay Sinir Ağları
17. Genetik Algoritma
18. Karakter ve Örüntü Tanıma
19. Ses İşleme
20. Görüntü İşleme
Mobil Programlama (AppInventor)
21. Programlama ve Tasarım Temelleri
22. Blok ve Metin Tabanlı Kodlama
23. Olaylar (Events)
24. Metotlar (Methods)
25. Özellikler (Properties)
26. App Inventor ile Başlamak
27. App Inventor Tarihçesi
28. Yeni Bir Proje Oluşturmak
29. Yeni Bir Projeyi oluşturmak, Silmek ve yayınlamak
30. Menülerin Kullanımı
31. Galeri Kullanımı
32. Nox Player Emülator Kurulumu ve Kullanımı
33. Basit bir Uygulama
34. App Inventor Test Etmek
35. App inventor Emulatör Kurulumu
36. Uygulamaları Paylaşma ve Paketleme
37. App Inventor Kullanıcı Arayüzünü Kullanma
38. App Inventor Blok Düzenleyicisi
39. Kontrol (Control)
40. Mantık (Logic)
41. Matematik (Math)
42. Metin (Text)
43. Listeler (Lists)
44. Renkler (Colors)
45. Değişkenler (Variables)
46. Prosedür (Procedures)
47. Kullanıcı Arayüz Bileşenleri
48. Düğme (Button) Bileşeni
49. Onay Kutusu (Checkbox) Bileşeni
50. Tarih seçici (DatePicker) Bileşeni
51. Görüntü (Image) Bileşeni
52. Etiket (Label) Bileşeni
53. Liste Seçici (ListPicker) Bileşeni
54. Liste Görünümü (ListView) Bileşeni
55. Bildirici (Notifier) Bileşeni
56. Şifre Metin Kutusu (PasswordTextBox)
57. Ekran (Screen) Bileşeni
58. Kaydıncı (Slider) Bileşeni
59. Çevirici (Spinner) Bileşeni
60. Anahtar (Switch) BiIeşeni
61. Metin Kutusu (TextBox) Bileşeni
62. Zaman Seçici (TimePicker) Bileşeni
63. Web Görüntüleyici (WebViewer) Bileşeni
64. Düzen Bileşenleri
65. Yatay Düzen (HorizontalArrangement) Bileşeni
66. Tablo Düzeni (TableArrangement) Bileşeni
67. Dikey Düzen (VerticalArrangement) Bileşeni
68. Medya Bileşenleri
69. Kamera Kayıt (Camcorder] Bileşeni
70. Kamera (Camera) Bileşeni
71. Görüntü seçici (ImagePicker] Bileşeni
72. Oynatıcı (Player) Bileşeni
73. Ses(Sound) Bileşeni
74. Ses kaydedici (SoundRecorder) Bileşeni
75. Konuşma Tanıyıcı(SpeechRecognizer] Bileşeni
76. Konuşma metni (TextToSpeech} Bileşeni
77. Video oynatıcı (Video Player] Bileşeni
78. Yandex Çevirici (YandexTranslate] Bileşeni
79. Çizim ve Animasyon Bileşenleri
80. Top (Ball) Bileşeni
81. Tuval (Canvas) Bileşeni
82. Bağımsız Görüntü (ImageSprite] Bileşeni
83. Haritalar Bileşenleri
84. Daire (Circle] Bileşeni
85. Özellik Koleksiyonu (FeatureCollection] Bileşeni
86. Satır Dizgesi (LineString] Bileşeni
87. Harita (Map) Bileşeni
88. İşaretleyici (Marker) Bileşeni
89. Çokgen (Polygon) Bileşeni
90. Dikdörtgen (Rectangle) Bileşeni
91. Sensör Bileşenleri
92. İvmeöIçer Sensörü (AccelerometerSensor] Bileşeni
93. Barkod Okuyucu (BarcodeScanner) Bileşeni
94. Saat (Clock) Bileşeni
95. Gyroscope Sensörü (GyroscopeSensor) Bileşeni
96. Yer Sensörü (Location Sensor) Bileşeni
97. Yakın Alan (NearField) Bileşeni
98. Oryantasyon Sensörü (OrientationSensor) Bileşeni
99. Pedometre (Pedometer) Bileşeni
100. Yakınlık Sensörü [ProximitySensor) Bileşeni
101. SosyaI BiIeşenIeri
102. İletişim Seçici (ContactPicker) Bileşeni
103. E-posta Seçici (EmailPicker) Bileşeni
104. Telefon görüşmesi (PhoneCall) Bileşeni
105. Telefon Numarası Seçici (PhoneNumberPicker) Bileşeni
106. Paylaşım (Sharing) Bileşeni
107. Mesajlaşma (Texting) Bileşeni
108. Twitter Bileşeni
109. Depolama Bileşenleri
110. Dosya (File) Bileşeni
111. FusionTablesControl Bileşeni
112. TinyDB Bileşeni
113. TinyWebDB Bileşeni
114. CloudDB Bileşeni
115. Bağlantı Bileşenleri
116. ActivityStarter Bileşeni
117. BIuetoothClient Bileşeni
118. Web Bileşeni
119. FirebaseDB Bileşeni
Robot Teknolojileri
120. Robot Teknolojisi
121. Robotik Tarihçesi
122. Hareket Kabiliyetlerine Göre Robot Kolların Sınıflandırılması
123. Robotlarda Konum Belirleme Teknikleri
Temel Arduino ve Rasperry PI Kullanımı
124. Arduino
125. Arduino Kartları (Arduino Boards)
126. Arduino ile Led Yakma Uygulaması
127. Rasperry PI
Robotik Kodlama Eğitimi
1.BÖLÜM
128. Nereden Başlamalıyım?
129. Nasıl Çalışmalıyım?
2.BÖLÜM TEMEL BİLGİSAYAR MİMARİSİ
130. Bilgisayar Nedir?
131. Bilgisayarın Yapısı
132. Algoritma Hakkında
133. Algoritma Ödev
3.BÖLÜM PROGRAMLAMANIN TEMELLERİ
134. Editörleri Tanıyalım
135. Editörlerin Kurulumu
136. İlk Projemizi Oluşturalım
137. VS Code PlatfomI0 Kurulum
138. VS Code Proje Yapısını Öğrenelim
139. Main.cpp Çalışma Mantığı Nedir
140. Açıklama Satırları
141. Editörlerin Kurulumu
142. Yazım ve Noktalama Kuralları
143. Veri Tipleri ve Değişkenler - 1
144. Veri Tipleri ve Değişkenler – 2
145. Veri Tipleri ve Değişkenler Uygulama – 1
146. Veri Tipleri ve Değişkenler Uygulama – 2
147. Operatörler -1- (Aritmetik Operatörler)
148. Operatörler -2- (Atama Operatörleri)
149. Operatörler -3- (Mantıksal Operatörler)
150. Operatörler -4- (Karşılaştırma Operatörleri )
151. Operatörler Uygulama
152. Kontrol Yapıları – 1
153. Kontrol Yapıları – 2
154. Kontrol Yapıları – 3
155. Kontrol Yapıları Uygulama – 1
156. Kontrol Yapıları Uygulama – 2
157. Kontrol Yapıları Uygulama – 3
158. Döngüler (for,while do while)
159. For Döngüsü Uygulama – 1
160. For Döngüsü Uygulama – 2
161. For Döngüsü Uygulama – 3
162. While Döngüsü Uygulama – 1
163. While Döngüsü Uygulama – 2
164. While Döngüsü Uygulama – 3
165. Do-While Döngüsü
166. Diziler(Array)
167. Tek Boyutlu Diziler
168. Çok Boyutlu Diziler
169. Diziler(Array) Ödev
170. Fonksiyonlar(function)
171. Fonksiyonlar Uygulama – 1
172. Fonksiyonlar Uygulama – 2
4.BÖLÜM TEMEL BİLEŞENLERİ TANIYALIM
173. Arduino Kartımızı Tanıyalım
174. Direnç Hakkında
175. Breadboardu Tanıyalım
176. Jumper Kablolar
177. Ledleri Tanıyalım
178. Multimetre(Ölçü Aleti) Kullanımı
5.BÖLÜM LED YAKMA
179. Arduino Kart Üzerindeki Ledi Yakma
180. Harici Led Yakma - 1 (Devre Şeması)
181. Harici Led Yakma - 2 (Kodlar ve Proje)
6.BÖLÜM PUSH BUTON KONTROLLÜ LED PROJESİ
182. Devre Şeması ve Bağlantılar
183. Push Buton Kontrollü Led Uygulaması – 1
184. Push Buton Kontrollü Led Uygulaması – 2
BÖLÜM 7 KARAŞİMŞEK PROJESİ
185. Devre Şeması ve Bağlantılar
186. KaraşimşekProje Kodları ve Uygulaması
187. Gezen Led Uygulaması
BÖLÜM 8 POLİS ÇAKARI PROJESİ
188. Devre Şeması ve Bağlantılar
189. Proje Kodları ve Uygulaması
BÖLÜM 9 ARDUİNO MEHTER PROJESİ
190. Devre Şeması ve Bağlantılar
191. Proje Kodları ve Uygulaması
BÖLÜM 10 RENK ŞÖLENİ PROJESİ
192. Devre Şeması ve Bağlantılar
193. Proje Kodları ve Uygulaması -1
194. Proje Kodları ve Uygulaması -2 (Analog)
195. FastLED Kütüphanesi Örnekleri Kullanımı
11.BÖLÜM DHT22 Sıcaklık-Nem Sensörü Projesi
196. Devre Şeması ve Bağlantılar
197. Harici Kütüphanelerin Yüklenmesi
198. Proje Kodları ve Uygulaması
12.BÖLÜM 7 Segment Display Uygulaması
199. Devre Şeması ve Bağlantılar
200. Proje Kodları ve Uygulaması – 1
201. Proje Kodları ve Uygulaması - 2 (Ürün)
202. Proje Kodları ve Uygulaması - 3 (Ürün 2)
13.BÖLÜM
203. Devre Şeması ve Bağlantılar
204. Proje Kodları ve Uygulaması
14.BÖLÜM Hareketli Kamera Platformu Projesi
205. Devre Şeması ve Bağlantılar
206. Proje Kodları ve Uygulaması -1
207. Proje Kodları ve Uygulaması -2
15.BÖLÜM Toprak Nem Ölçüm Projesi
208. Devre Şeması ve Bağlantılar
209. Proje Kodları ve Uygulaması
16.BÖLÜM HC-SR04 Mesafe Sensörü Kullanımı
210. Devre Şeması ve Bağlantılar
211. Proje Kodları ve Uygulaması
17.BÖLÜM Sokak Lambası Projesi
212. Devre Şeması ve Bağlantılar – 1
213. Devre Şeması ve Bağlantılar - 2
214. Proje Kodları ve Uygulaması
18.BÖLÜM Akıllı Çöp Kovası Projesi
215. Devre Şeması ve Bağlantılar
216. Proje Kodları ve Uygulaması -1
19.BÖLÜM Alkış ile Lamba Kontrolü Projesi
217. Devre Şeması ve Bağlantılar – 1
218. Proje Kodları ve Uygulaması -1
219. Proje Kodları ve Uygulaması -2
20.BÖLÜM RFID Otomatik Kapı Projesi
220. Devre Şeması ve Bağlantılar
221. Proje Kodları ve Uygulaması -1
21.BÖLÜM Araç Park Sensörü Projesi
222. 1-HCSR04 Devre Şeması Ve Bağlantıları (1)
223. 2-HCSR04 Devre Şeması Ve Bağlantıları (2)
224. 3-Park Sensörü Projesi
225. 4-ParkSensörüKodlar
22.BÖLÜM Tv Kumandası ile Lamba Kontrolü Projesi
226. Projeye Genel Bakış
227. Proje Kodları ve Uygulaması -2
228. Devre Şeması ve Bağlantılar (Kumanda Kodu Çözme)
229. Proje Kodları ve Uygulaması (Kumanda Kodu Çözme)
230. Tv Kumandası Şema
231. Devre Şeması ve Bağlantılar(Tv Kumandası Lamba Kontrol)
232. Tv Kumandası Son Ürün
23. BÖLÜM Nesnelerin İnterneti (IOT) Kullanımı
233. Nesnelerin İnterneti ( IOT ) Hakkında
234. NodeMCU ESP8266 PinOut (Pin Çıkışları)
24.BÖLÜM Web Server Kurulumu (IOT)
235. Web Server Oluşturma – 1
236. Web Server Oluşturma – 2
237. Web Server Oluşturma – 3
25.BÖLÜM Web Server Led Control (IOT)
238. Devre Şeması ve Bağlantılar(Web Server Led Control)
239. Web Server Led Control – 1
240. Web Server Led Control – 2
241. Web Server Led Control – 3
26.BÖLÜM Blynk Remote Control (IOT)
242. Devre Şeması ve Bağlantılar - Blynk Hakkında
243. Blynk-Telefon Kurulum ve Hakkında
244. Blynk Remote Control Kodlar ve Ürün
27.BÖLÜM NodeMCU Firebase Android App Control (IOT)
245. Devre Şeması ve Bağlantılar
246. Firebase Veri Tabanı Oluşturma
247. Proje Kodları ve Uygulaması – 1
248. Proje Kodları ve Uygulaması - 2 (Ürün)
249. Firebase Android Uygulama
28.BÖLÜM OrangePi Android Kurulum-TVBOX Yapımı
250. OrangePi Hakkında
251. Android 7.0 İşletim Sistemi Kurulumu
252. OrangePi PC Dil Ayarının Yapılması
29.BÖLÜM OrangePi Linux(Armbian) İşletim Sistemi Kurulumu
253. OrangePi Hakkında
254. Linux(Armbian) İşletim Sistemi Kurulumu)
255. Linux(Armbian) Desktop Kurulumu - Ürün

Kurs İçeriği

Demo Derslerimiz

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“Yazılım Mühendisliği” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Önerilen Eğitimler

Hemen Arayın
Biz Sizi Arayalım